رایمون در برنامه تلویزیونی همکار من از شبکه 5

اکتبر 26, 2021

مستند آوید سامانه رایمون در برنامه تلویزیونی همکار من از شبکه 5 صدا و سیما

مستند شرکت آوید سامانه رایمون در برنامه تلویزیونی همکار من از شبکه 5 صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

مستند “همکار من” ویژه برنامه شبکه 5 با رویکرد حمایت از کسب و کار های خانوادگی، هر هفته شنبه ها ساعت ۱۶:۰۰ پخش می شود. از اهداف این برنامه تلویزیونی می توان به حمایت از خانواده و کسب و کارهای خانوادگی، کمک به رونق تولید و تولید ملی، حمایت از نخبگان و ترغیب جامعه به عملی کردن ایده های نو و خلاقانه، استفاده از تولیدات داخلی و… اشاره کرد.در هر قسمت از برنامه “همکار من” با پرداختن به موضوع خانواده و اقتصاد خانواده، کسب و کار های خانگی و صنعتی را معرفی و تبیین می کند و به اهمیت موضوع خانواده، موفقیت، تلاش و اتحاد بین اعضای خانواده برای رسیدن به موفقیت می پردازد. این ویژه برنامه نکات مفید و کلیدی را برای شروع یک کسب و کار موفق به مخاطبان خود ارائه می دهد. این برنامه همچنین مستند جذابی از افرادی که کسب و کار‌های موفق خانگی و صنعتی را بنا نهاده‌اند را به تصویر می‌کشد.


این قسمت از برنامه “همکار من”،  با حضور عوامل شرکت آوید سامانه رایمون از جمله مهندس میثم سخنگو (مدیرعامل)،  سرکار خانم آریائی (مدیر مالی) و مهندس میلاد سخنگو (مدیر محصول)، ضبط شد و به موضوعاتی مانند نحوه همکاری اعضا با یکدیگر،  نرم افزار تولیدی رایمون، خاطرات و گفتگو با اعضا، تصاویری از داخل دفاتر شرکت آوید سامانه رایمون و… پرداخته شد.

 

همکار من در گزارش خبرگزاری مهر

حمایت از خانواده و کسب و کارهای خانوادگی، کمک به رونق تولید و تولید ملی، حمایت از نخبگان و ترغیب جامعه به عملی کردن ایده های نو و خلاقانه، استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از تولید ملی از رویکردهای مهم فصل سوم برنامه «همکار من» است که از شبکه پنج سیما پخش می شود.

برنامه «همکار من» کاری از گروه اقتصاد به تهیه کنندگی محسن سال افزون و اجرای مژده خنجری شنبه‌ها ساعت ۱۶ پخش و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۳:۳۰ بازپخش می‌شود.

اطلاعات بیشتر