شیخ‌ بهایی _ حضور رایمون در فینال جشنواره ملی فن‌آفرینی

نوامبر 18, 2021

انتخاب شرکت آوید سامانه رایمون در فینال شیخ‌ بهایی

«شانزدهمین جشنواره فن آفرینی و تجاری سازی فناوری»

مفتخر هستیم از بین 300 شرکت دانش‌بنیان و فناور از سراسر کشور در صنایع مختلف، شرکت رایمون با رای داوران به مرحله نهایی راه یافت و در جمع ۱۳شرکت برتر در این دوره از مسابقات قرار گرفت.

ماموریت، اهداف و محورهای اصلی جشنواره
جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی به عنوان اولین و برترین رویداد فن‌آوری و فن‌آفرینی کشور تلاش می‌کند تا با حمایت و تشویق شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای حل مسائل و چالش‌های اساسی کشور گام بردارد. شناسایی و معرفی واحد‌های فناور و فن‌آفرینان موفق به سرمایه‌گذاران به عنوان یکی از اهدف اصلی جشنواره، گامی بلند جهت توسعه فناوری و شکوفایی اقتصاد ملی با حمایت از ایده‌های دانش‌بنیان و توان نخبگان کشورمان ایران است.

در ادامه می توانید مصاحبه مدیر عامل شرکت رایمون و نظر داوران در خصوص جشنواره را مشاهده نمایید.



خبرگزاری ایرنا:

شانزدهمین جشنواره ملی شیخ‌ بهایی بر جذب سرمایه‌گذاران خصوصی تمرکز دارد

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان  آقای جعفر قیصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جذب سرمایه گذار به‌ویژه از بخش خصوصی سرلوحه برنامه های جشنواره ملی شیخ‌ بهایی به‌منظور حمایت از کارآفرینان و فن آفرینان قرار گرفته است و این موضوع امسال در شانزدهمین دوره این جشنواره بطور جد پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تمرکز بر جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در تجاری سازی محصولات فناورانه یکی از تفاوت‌های جشنواره شیخ‌ بهایی امسال با دوره های گذشته است، اظهار داشت: امسال بخش مجزای مسابقه ای در زمینه سرمایه گذاری نداریم بلکه این موضوع در ۲ بخش اصلی ” طراحان کسب و کار با قابلیت تجاری سازی” و ” فن آفرینی و تجاری سازی فن آفرینی” دنبال خواهد شد.

با اشاره به اینکه مذاکره‌هایی با سرمایه گذاران بخش خصوصی در این زمینه صورت گرفته است، اظهار امیدواری کرد که در شانزدهمین دوره جشنواره فرصت های سرمایه گذاری مناسبی برای طراحان کسب و کار و تجاری سازی محصولات فناورانه فراهم شود.

وی همچنین بیان نمودند ۳۰۰ طرح کسب و کار و فن آفرینی در شانزدهمین دوره جشنواره ملی شیخ بهایی شرکت کردند.

شیخ‌ بهایی

شیخ‌ بهایی

اطلاعات بیشتر