معرفی رئیس و اعضای شورای مشورتی واحدهای فناور پارک علم و فناوری البرز

سپتامبر 30, 2021

معرفی رئیس و اعضای شورای مشورتی واحدهای فناور پارک علم و فناوری البرز

معرفی رئیس و اعضای شورای مشورتی واحدهای فناور پارک علم و فناوری البرز از سوی مهندس مهدی عباسی رئیس پارک صورت گرفت

از سوی مهندس مهدی عباسی رئیس و اعضای شورای مشورتی واحدهای فناور پارک علم و فناوری البرز که از سوی مدیران واحدهای مستقر در پارک معرفی شده بودند، منصوب شدند.

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، نماینده شرکت صنایع شیمی آبادگران ساختمان به عنوان رئیس شورای مشورتی واحدهای فناور پارک علم و فناوری البرز، نمایندگان شرکت شرکت تجهیزات پزشکی اکسون و شرکت آوید سامانه رایمون به عنوان اعضای شورای مشورتی واحدهای فناور پارک علم و فناوری البرز از سوی مهندس مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز منصوب شدند.

براساس این گزارش نمایندگان منتخب که سوی ریاست پارک حکم دریافت کردند قبل از این در انتخابات مورد نظر شرکت کردند و پس از کسب آرای لازم فرصت یافتند به عنوان رئیس و اعضای شورای مشورتی واحدهای فناور پارک علم و فناوری البرز معرفی شوند.

گفتنی است پارک علم و فناوری البرز برای موفقیت هر چه بیشتر فناوران و شرکت های دانش بنیان، روش تعاملی با حضور مدیران خود شرکت های مستقر در پارک را مورد توجه قرار داده است.

 

گزارش خبرنگار ایرنا:

مهدی عباسی روز سه شنبه در نشست کمیته اقتصاد و دانش بنیان در فرمانداری کرج افزود: اکنون ۳۱۳ شرکت دانش بنیان در البرز داریم که در تلاش هستیم به رتبه دوم کشوری از نظر تعداد شرکت های دانش بنیان برسیم.

وی ادامه داد: در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین باید تمام تلاش خود را برای توسعه ظرفیت های دانش بنیان بکار بگیریم.

عباسی گفت: نظر به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر راهبری تولیدات در جهت دانش بنیان و اشتغال آفرین و تشکیل کارگروه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان البرز ، در نتیجه مصوبات اولین جلسه ستاد مذکور مبنی بر تشکیل کمیته اقتصاد دانش بنیان در هریک از شهرستانها اقدامات موثر انجام گرفت.

وی بیان داشت: اولین نشست کمیته اقتصاد دانش بنیان در شهرستان طالقان با حضور معاونان فرماندار طالقان  و با حضور مدیران و معاونان پارک علم و فناوری البرز برگزار شد.

عباسی افزود: پس از بررسی گزارشی از وضعیت شهرستان طالقان و فعالیت های ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان توسط پارک  علم و فناوری در ادامه چالشهای شهرستان در راستای توسعه اقتصادی استان البرز و کشور مورد بررسی قرار گرفت.

کارگروه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان البرز برای شناسایی ظرفیت های دانش بنیان این استان با هدف تحقق اهداف شعار سال مبنی بر سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین تشکیل شده است

نشست کمیته اقتصاد و دانش بنیان

نشست کمیته اقتصاد و دانش بنیان

 

اطلاعات بیشتر

15 مهر 1399 11:18