پارک علم و فناوری البرز : تولید نرم‌افزارهای اطلاعات فرآیندخط تولید

سپتامبر 29, 2021

سپیدار‌آنلاین: تولید نرم‌افزارهای اطلاعات فرآیندخط تولید

یک واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی که به‌عنوان یک تولیدکننده فناور در بازار شناخته می‌شود موفق شد، نرم‌افزارهای اطلاعات با توانایی کنترل فرآیند خط تولید یک سازمان تولیدی با توان بالا تولید کند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت آوید سامانه رایمون با اعلام این خبر گفت: نقطه قوت نرم‌افزارهای رایمون را می‌توان در سیستم‌های مدیریت تولید آن جستجو نمود؛ خط تولید، به‌عنوان قلب یک شرکت تولیدی است و ازاین‌رو وجود سیستمی کارآمد جهت کنترل فرآیند خط تولید را می‌توان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای مدیریتی هر سازمانی برشمرد.

مهندس میثم سخن‌گو افزود: سیستم مدیریت تولید رایمون شامل نرم‌افزارهای اطلاعات مهندسی ساخت، سفارش گذاری تولید و ثبت عملکرد تولید است که به‌عنوان نرم‌افزاری بسیار داینامیک باقابلیت طراحی فرم و ایجاد جریان کاری در فضای وب با توانایی پوشش انواع فرایندهای تولیدی، کنترل کیفی، تعمیرات و نگه‌داری، کارکرد پرسنل و … در بازار شناخته می‌شود که توانایی کنترل قلب یک سازمان تولیدی با توان بالا را دارا می‌باشد.

مدیر شرکت آوید سامانه رایمون تصریح کرد: منعطف بودن این نرم‌افزار امکانی را به مدیران تولید می‌دهد تا بتوانند فرم‌های ثبت عملکرد تولید را به‌صورت کاملاً شخصی‌سازی‌شده ایجاد نمایند به عبارتی، مدیران می‌توانند نرم‌افزاری صد درصد منطبق بر نیازهای درون سازمان خود را داشته باشند و طبیعتاً دیگر نگران عدم پاسخگویی نرم‌افزار در سطح سازمان نخواهند بود.

وی تصریح کرد:

نرم‌افزار مدیریت تولید رایمون امکانی را برای واحدهای طراحی و مهندسی فراهم می‌نماید تا بتوانند در بالاترین سطح امنیتی، آرشیو اطلاعاتی شرکت را مدیریت نمایند و از بروز (Update) بودن اطلاعات مهندسی خود اطمینان خاطر داشته باشند.

دسته‌بندی اطلاعات مهندسی و به‌روز نگه‌داشتن آن‌ها یکی از کلیدی‌ترین کارها در هر سازمان تولیدی می‌باشد که نرم‌افزارهای رایمون می‌توانند آن را به بهترین شکل انجام دهند.

سخنگو در ادامه گفت: ایجاد ابزاری قدرتمند برای کاربران و مدیران شرکت‌ها، باهدف تولید نرم‌افزار مدیریت تولید آن‌هم بدون داشتن علم برنامه‌نویسی جزء اهداف اصلی رایمون بوده و به نظر می‌رسد با توجه به بازخورد مشتریانمان توانسته‌ایم به این هدف دست پیدا کنیم.

مدیر شرکت آوید سامانه رایمون در پایان اظهار داشت: عدم وجود نرم‌افزاری قدرتمند درزمینه مدیریت تولید را می‌توان به‌عنوان یک خلأ در صنعت ERP(مدیریت منابع سازمانی) کشور دانست و ما با در اختیار داشتن بالاترین سطح از دانش روز دنیا در تلاشیم تا قدم‌های استواری در راستای برطرف نمودن این خلأ برداریم.

گفتنی است پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی با حمایت از نیم‌ها و واحدهای فناور،بسیار خوبی برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فراهم کرده است.

 

 

اطلاعات بیشتر

۰۷ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۴  کد : ۳۶۲۶۷